Heureka.cz - ověřeno zákazníky
Podívejte se na recenze zákazníku, kteří nakupují v našem e-shopu Uvlasku.cz
Co to je Ověřeno zákazníky
Ověřeno zákazníky je nová služba Heureky, která zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů pouze od reálných zákazníků a tím dává nakupujícím informaci o tom, jak kvalitní jsou služby daného obchodu.
Heureka.cz je služba, která jde za hranice dosavadních srovnávačů cen, katalogů obchodů nebo magazínů o spotřebním zboží. Jejím cílem je provázat všechny tyto zdroje do jednoho místa a poradit uživateli již od počátku jeho nákupního rozhodování především co si koupit a kde si to koupit. Certifikát "Ověřeno zákazníky" řeší otázku "kde si produkt koupit a neprohloupit".
Aby Heureka.cz dokázala doporučit nejlepší obchod, musí zvážit mnohem více aspektů, než jen cenu. Kvůli odbourání strachu z online nakupování a pro zamezení špatných zkušeností musí zohledňovat především kvalitu služeb obchodu (od přehlednosti stránek, uvádění kompletní informace o ceně, dodací lhůty, řešení reklamací, ...).
Proč vznikl Ověřeno zákazníky?
Na internetu existuje spousta služeb, které se pokouší o hodnocení obchodů. Bohužel ani jedna z nich nepamatuje na to, že hodnotit obchod by měli především samotní zákazníci toho obchodu. Tím, že hodnocení bývá otevřené, mohou svůj obchod hodnotit sami majitelé (samozřejmě pozitivně) a nebo naopak konkurence (samozřejmě negativně). Tím se z takového hodnocení stává nepoužitelný aspekt pro rozhodování, v kterém obchodě nakoupit.
Druhým důvodem, proč takové hodnocení bývá nepoužitelné, je fakt, že zákazníci, kteří v obchodě bez problému nakoupili a se službami obchodu jsou spokojeni, nemají příliš důvod vyhledávat podobné hodnotící služby. Tam se naopak nejvíce ozývají lidé, kteří byli s něčím nespokojeni. A to opět nemůže mít příliš vysokou vypovídající hodnotu.
Právě proto přichází Heureka.cz s nezávislou službou Ověřeno zákazníky.
Jak funguje Ověřeno zákazníky?
Ověřeno zákazníky se ptá opravdu jen zákazníků, kteří v obchodě nakoupili. Provádí to zasláním dotazníku 10 dní (lhůta lze změnit pro každý obchod podle povahy zboží) po provedení nákupu. Cílem tedy je získat objektivní a ověřený názor na kvalitu obchodu, který dá vyniknout kvalitě a minimalizuje falešná hodnocení.
Jaké jsou výsledky?
Obchod ohodnotí přibližně každý třetí zákazník, který v obchodě provedl objednávku, což zajišťuje i recenze od lidí, kteří byli s nákupem spokojeni, ale sami od sebe by jinak neměli potřebu obchod hodnotit.
(zdroj: heureka.cz)